liekeinindonesie.reismee.nl

Nog 2 weken te gaan!

Over precies 2 weken is het zo ver, dan is mijn reis van start gegaan en zit ik alweer een paar uur in het vliegtuig. Maar vandaag was het eerst tijd voor andere dingen. Ik heb namelijk mijn laatste werkdag gehad.

De afgelopen 2 weken heb ik weinig tijd gehad om mijn reis voor te bereiden, omdat het zo druk was op mijn werk. Naast de gewone drukte van oudergesprekken en lessen voorbereiden, moest ik er ook voor zorgen dat de nieuwe leerkrachten precies weten waar ik gebleven ben, zodat zij door kunnen gaan. Dat waren flink wat uren achter de computer, maar uiteindelijk is het gelukt! Vanochtend heb ik nog een heerlijke dag gehad met mijn kleuterklas en om 12.15 mocht ik ze dan echt gedag zeggen. Daarna nog wat laatste dingen afronden, zodat ik uiteindelijk even na 3 uur naar huis kon. De vakantie is begonnen!

In de afgelopen weken ben ik vooral bezig geweest met het regelen van verschillende zaken. Zoals het aanvragen van mijn visum en met mijn reisvaccinaties. Ook heb ik mijn aanmelding voor het vrijwilligerswerk rond gemaakt! Op 6 maart zal ik in Bali beginnen met een cultuurweek. In deze week krijg ik onder andere kook- en taallessen om kennis te maken met de Balinese cultuur. Een week later zal ik starten met mijn vrijwilligersproject. Dan zal ik 4 weken lesgeven op een kleuterschool. Hier kijk ik ontzettend naar uit!! Na deze 5 weken heb ik nog zo'n 7 weken de tijd om rond te reizen door Indonesië. De route is nog onbekend!

De komende weken zal ik vooral bezig zijn met verhuizen naar Almere. Mijn kamer moet ik helaas verlaten, omdat ik afgestudeerd ben. Ook zal ik de laatste voorbereidingen treffen voor het vrijwilligerswerk, inpakken en natuurlijk nog veel afspreken met mijn vrienden en familie voordat ik ze voor 3 maanden gedag ga zeggen!

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen in Indonesië. Met hopelijk genoeg mooie foto's.


Veel liefs, Lieke

Reacties

Reacties

José

Lieke wat een geweldige stap! Ik wens je heel veel plezier met dit mooie avontuur. Geniet van alle momenten op al deze mooie eilanden. Liefs José Verstraelen uit Almere

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!